2012. április 2., hétfő

Amikor a Lilith beszél , így szól:

Nem szimplán elveszek "mindent" az emberektől, hanem annak a képességét is elveszem, hogy arra gondoljon, amit elvettem tőlük. Tehát pl. nem szimplán betiltom a házasságot, mert azzal semmire se megyek. Hanem elérem, hogy eszükbe se jusson összeházasodni. Ez hosszabb folyamat mint a megtiltás, de cserébe így valóban elérem a célomat.
És ha nem gondolnak erre amit elvettem tőlük, akkor nem is fog hiányozni nekik, így nem is fognak lázadozni, hisz nincs ki ellen: ha valamilyen okból mégis egyszer eszükbe jut hogy mi hiányzik nekik, számukra megfoghatatlan marad az, hogy eddig miért nem gondoltak rá. És ha valamiről (rólam, és arról hogy mit tettem) nem tudnak, az ellen nem fognak lázadozni. Azt fogják hinni, hogy azért nem gondoltak eddig rá, mert ez a világ rendje. És belenyugszanak, meggyőzik saját magukat, hogy jobb is ez, ha nem gondolnak olyasmire, amire nem szokás gondolni. Látod, nem is kell ide rendőr, az emberek magukat tartják sötétségben.
Azt a pár embert meg koholt vádakkal bezáratom, akik nekiállnak hirdetni, hogy én megrövidítettem őket. Koholt vádak vannak ma is, voltak 10-100-1000 éve is. És egyébként is ki állna a pár okoska mögé, aki mégis rájön valamire? Ki védené meg őket velem szemben? Hisz a többség semmit se ért az egészből, de szó szerint semmit. Nemhogy azt nem látják, hogy én mit csináltam, de azt se értik, hogy miért baj az amit a feltételezés szerint csináltam: felteszik magukban a kérdést: elvettem tőlük a... micsodát is? Hisz azt se tudják mit jelent az, amit elvettem tőlük, hisz sose tudtak róla hogy létezik, így szerintük az egy nemlétező valami. Szóval a tömeg nem a pár okoskával van, hanem velem.
Azt mondod az "intim szférába" nem voltam képes beleavatkozni? Akkor miért van ennyi válás? Miért van ennyi abortusz? Fog az menni, ez még csak a folyamat eleje, még nem fedtem fel minden kártyámat. De persze én buta vagyok, és nem érdekel, hogy a célom valóban elérhető-e. De nem is ez a lényeg. Az utolsó percig keményen fogok küzdeni, és ha végül elsöpör a változás szele, akkor felkelek és folytatom amit elkezdtem valahol máshol, más mezben, más szlogenekkel, mintha mi sem történt volna. Mert mindig lesz valaki, akit meg tudok szédíteni a jó szövegemmel. Az emberek hinni akarnak nekem. Hittek 10-100 és 1000 éve is. Hinni fognak 1000 év múlva is. Visszatérek mint a Terminátor.
Abban viszont nagyon is egyetértek veled, hogy a lázadástól az is távol tartja az embereket, hogy van mit veszíteniük. De persze én határozom meg azt is, hogy mi számít értéknek, így minek a hiányától fognak félni. Ha rajtam múlik, holnaptól már levegőt se vehetnek szabadon, azt is csak az én engedélyemmel fognak. Az életük minden egyes mozzanatában valami olyasmivel lesznek kapcsolatban, amiben tőlem függenek: minden termék lesz, nemcsak a víz, de a levegő is amit ki és belélegeznek. Az élethez való jog is termék lesz, ami adható, vehető, és így elvehető. És minden termékért nekem fognak fizetni az én pénzemmel. És így még szép hogy félni fognak attól, hogy szembeforduljanak velem, hisz ezzel az az az egyetlen élet válik fenntarthatatlanná számukra, amit ismernek. Hisz semmilyen más életet nem ismernek, csak ezt, így ehhez fognak foggal körömmel ragaszkodni, eltaposva mindent és mindenkit aki közéjük és az élet közé, azaz közéjük és - valójában - közém áll. Az élethez való ragaszkodást összemosom a fejükben a hozzám való ragaszkodáshoz. Az ember képtelen lesz a kettőt elválasztani. Így több millió testőr fog védelmezni minduntalan, több millió testõr fog köztem és az okoskák között állni. Senkinek eszébe se fog jutni szembefordulni velem, akinek meg mégis, azt egy mozdulattal ellehetetlenítem azzal hogy elzárom az életet jelentő termékeimtől úgy hogy elveszem a pénzüket. A szívósabbakat, akik megvannak a pénzem nélkül, kirakatperekben elítéltetem - könnyű lesz elhitetni az emberekkel, hogy ezek az akadékoskodók az ő kárukra ténykednek.
És akkor mi van, ha rájössz, hogy már ma is ezt csinálom? Na most rájöttél, okos vagy te is. És? Akkor mi van? Talán jelents fel, tessék, próbáld meg. Vagy tájékoztasd az embereket erről a nagy felfedezésedről. Szerinted ki fog figyelni rád? Eleve: ki fogja megérteni amit mondasz? Előre szólok, hogy senki se. Olyan idegen lesz az amit mondasz nekik, hogy semmit, és ezt komolyan mondom, semmit nem fognak érteni belőle. Az egész ötlet abszurd lesz számukra, és automatikusan el fogják utasítani. Rád meg úgy fognak nézni mint aki megkergült. Látod? Mondtam én hogy nem kell ide rendőr, az emberek elhallgattatnak maguktól téged... Nyertem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése