2020. június 4., csütörtök

Az asztrológia az önismerethez szükséges eszköz

Az asztrológia  kellene legyen az első, amit az ember megkérdez, amikor gondba süllyed valaki. Amikor fáj valami, amikor tanácstalan, amikor belefog az életébe, amikor bántalom éri. Ennél pontosabb okfejtő eszköz  arról, hogy honnan és mitől erednek a bajt okozó képzetek és gondolatok , nincs. Legalábbis nem találtam eddig egyet se, amelyik ennyire pontosan és konkrétan leírná a bajok forrását.

Nyílván, ahhoz, hogy helyesen használható legyen az asztrológia ,csak a metafizikára lehet támaszkodni. Arra tehát, hogy nincs semmi a személyen kívűl, s ami egyszer jogos az mindig jogos, ami egyszer jogtalan, az mindig jogtalan. Másképp kifejezve, ami egyik személy esetében jót hoz, az a másik személy esetében is jót hoz. Ami rossz egyik szervnek egyik személynél, az rossz ugyanannak a szervnek a másik személynél. Azt érdemes szem előtt tartani, hogy az egyetemes léttudat leképeződése az anyagi világ, minden összzefüggésben áll benne.

Érdemes Hamvas Béla  azon felismerését megfontolni és személyes képletté tenni, ahol arról ír, hogy bármilyen messze visszament az időben és kereste mitől áll be a létromtás.

 "Mentem-mentem vissza a történelemben, írja, ám egyszer csak rádöbbentem, hogy végzetes hibát követtem el, mert ezt a pontot önmagamon kívül kerestem, pedig ez a pont itt van bennem."

Személyesen:  Mentem -mentem vissza az életemben, az anyáméba , a nagyanyáméba és tovább és kerestem kívűl azt a helyzetet, azt a szót, azt a valamit, amitől romlik az egész életem. Ki mondta, mikor és mit, hogy szenvednem kell és szenvedésem alig múlik, ha pótszerekkel enyhítem. Ugye? 

Amíg rájöttem, hogy ez a (fekete) pont /vak folt bennem van. Innen ered minden bajom
Elmentem asztrológushoz és megtudtam hogy milyen fajta ez a fekete pont. Nyílván ahhoz az asztrológiához fordultam, amelyik erről beszél és nem hiteget és locsog.

Most már csak oda kell figyelnem rá és önellenőrízzem magam, hogy hányszor engedek ennek a pontnak felettem az uralmat gyakorolni, az akaratomat és látásomat összezavarni.

Vagyis gyengeség és tudatlanság és a többi -talanság. vagyis HIÁNY- ÉRZET, mikor és hogyan gyötör, még olyankor is, amikor minden megvan. 

Nem arról van szó, hogy hibák vannak és velük élni muszáj. Hanem arról, hogy nem muszáj, hanem ki lehet azokat javítani azzal az erővel, amivel rendelkezik mindenki. 

Ki tehet arról, ha a hibákat tetézzük, elnézzük, szőnyeg alá söpörjük, rákenünk szép mázakat, másoktól számonkérjük, másokat értük gyötörjük. Ki tehet róla?

Abba is lehet hagyni és a sárkányt meg is lehet kötni , szolgálatba lehet állítani annak érdekében, hogy elégedettségben és békében élhessünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése